رویدادها آرشیو خبر ها
داویده همیشه در یادها خواهد ماند

داویده همیشه در یادها خواهد ماند

مرگ داویده استوری، کاپیتان سی و یک ساله فیورنتینا، شوک بزرگی برای فوتبال ایتالیا و جهان محسوب میشود، بازیکنان بااخلاق یاس های بنفش که بسیاری از هوادارانش امروز منتظر دیدنش در زمین بودند، صبح امروز از خواب بلند نشد تا مرگ اش یکی از ناراحت کننده ترین اخبار روز باشد.

 

او یک فوتبالیست با اخلاق و خوش رو بود که خاطرات بسیار زیادی از او به جای مانده و دنیای فوتبال به ویژه ایتالیایی ها او را هرگز از یاد نخواهند بود.

 

" داویده، همیشه در یاد ها خواهد ماند."

 

پیام های تسلیت زیادی برای او ارسال شده، در این میان پائولو دیبالا پس از انتشار پستی در این خصوص به شبکه اسکای نیز گفت:

 

واژه ای برای توصیف این لحظه نیست، دنیای فوتبال به ما روایت می کنند که داویده استوری انسان خوبی بود، در این لحظات به خانواده او، به همسرش و دخترکوچیکش، ویتوریو فکر می کنم و در کنارشان هستم.

 

اما مکس آلگری، مربی بیانکونری ها نیز گفت:

 

لحظات، کلمات، تصاویر و خاطرات بسیاری، برای هر کسی که داویده را می شناخت امروز روز بسیار ناگواری ست، مربی او بودم و اموزش به او برای من یک امتیاز ویژه محسوب میشود، دلمان برایش تنگ می شود، به خانواده اش فکر می کنیم و در این لحظات غم انگیز در کنارشان هستیم.

 

باشگاه یوونتوس نیز رسما در پیامی خطاب به باشگاه فیورنتینا و خانواده استوری مرگ او را تسلیت گفت:

 

امروز رنگ ها معنایی ندارند، این یک درد عمیق است که در دنیای فوتبال احساس میشود.

  گفتی ست که در شهر تورینو پلاکاردهایی به احترام او زده شده و بسیاری از یوونتوسی ها تاکید دارند که مرگ او، مرگ اندره ا فورتوناتو را در ذهن انها زنده کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: